Klantenservice

  • Titel dia

    Alle schuimblussers op een rij

    Knop
  • Titel dia

    Schuimblusser 6 liter Eco

    Knop
  • Titel dia

    Onderhoud schuimblussers

    Knop

Klantenservice, onze en voor u regeltjes ...

Klantenservice


We zijn er om u te helpen en te begeleiden naar een brandveilig Nederland. Als u vragen heeft met betrekking tot de brandveiligheidsbehoeften van uw huis of bedrijf, neem dan contact met ons op via 0180 556 747. Hoewel we altijd zullen proberen u het best mogelijke advies te geven, is het de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u zich houdt aan de brandveiligheidswetgeving en bouwvoorschriften. Houd er rekening mee dat elk advies alleen van toepassing is op Nederlandse  voorschriften en normen.


Mogelijk zijn er voorschriften die het onderhoud van bepaalde brandveiligheidsproducten vereisen. U bent verantwoordelijk voor het opzetten van service- en onderhoudsprogramma's die nodig zijn voor producten die u bij ons heeft gekocht. Om u bij deze taak te helpen, bieden we echter een gratis herinneringsservice aan waarvoor u zich na het afrekenen kunt registreren. Vertel ons op dit punt gewoon welke herinneringen u wilt ontvangen en met welke frequentie. De herinneringen worden per e-mail verzonden. We bieden ook een gratis online brandveiligheidslogboek om u te helpen bij het bijhouden van uw brandveiligheidsactiviteiten.


Duidelijke prijzen


Wij zijn van mening dat u recht heeft op duidelijke en onmiskenbare prijsinformatie. We tonen waar mogelijk zowel BTW exclusief als inclusief prijzen. Onze verzendkosten worden duidelijk weergegeven op elke pagina en getoond in de winkelwagen op het moment dat een product erin wordt geplaatst.


Duidelijke productinformatie en technische ondersteuning


We zullen producten altijd in het Nederlands beschrijven om u te helpen bij het kiezen en vergelijken van producten. Bovendien tonen we alle technische datasheets, handleidingen en certificeringen. Onze verkopers zijn opgeleid om u te adviseren over technische kwesties en helpen u graag telefonisch of per e-mail. We streven ernaar om binnen één werkdag te reageren. Voor complexere producten hebben we interactieve technische hulpgidsen geïntroduceerd.


Het enige contactpunt


Geen enkele klant wil van de ene telefoniste naar de andere worden doorgegeven. Onze verkoopmedewerkers zijn opgeleid om alle aspecten van klantenservice te behandelen. Zij adviseren over producten, nemen bestellingen op, behandelen eventuele klachten zonder u door te verbinden naar de collega's. Mocht een medewerker het antwoord op uw vraag niet weten, dan zoeken zij het voor u uit en bellen u terug. Mocht u een manager willen spreken, dan zullen zij u uiteraard doorverbinden met de betreffende manager om uw vraag te behandelen. Al onze medewerkers hebben hun eigen interne telefoonnummers, zodat u ze altijd direct kunt bellen als u een eventuele discussie wilt opvolgen.


Klanten feedback


We willen graag weten wat u van onze service en onze producten vindt en we willen dat andere klanten profiteren van de feedback die u geeft. Bij het afrekenen krijg je de mogelijkheid om feedback-e-mails van Kiyoh of Google op te vragen. Deze feedback, waar we geen invloed op hebben, wordt zowel op onze website als op de websites van Kiyoh weergegeven om door andere potentiële klanten te worden gezien. U kunt zes weken nadat u uw goederen heeft ontvangen ook e-mails met product feedback aanvragen, zodat u ons kunt vertellen hoe onze producten hebben gepresteerd. Uw feedback wordt vervolgens naast het relevante product gepubliceerd zodat andere mensen het kunnen zien.


Leveringen


De bezorgkosten voor uw bestelling zijn afhankelijk van waar u woont, en de door u geselecteerde verzendmethode. Voor veel producten bieden we gratis verzending. Wanneer een artikel met "gratis verzending" aan een bestelling is toegevoegd, wordt de hele bestelling zonder bezorgkosten verzonden, zolang de gewichtsklasse niet wordt overschreden. Er kunnen hogere bezorgkosten in rekening worden gebracht als u op een eiland of op een afgelegen locatie in het Nederland woont.


Transportschade


Wij vragen u om de staat van uw pakket te controleren voordat u tekent voor ontvangst van de goederen. Als u schade op de buitenverpakking ziet, dient u dit te vermelden op uw kopie van de afleveringsbon en op de kopie voor de vervoerder. U kunt beschadigde pakketten weigeren zonder hiervoor te tekenen. Mocht u de transportschade vinden nadat de vervoerder vertrokken is, laat het ons dan direct weten. Als de claim op dezelfde dag als de levering wordt ingediend, aanvaarden wij alsnog aansprakelijkheid. Het niet opmerken van schade kan van invloed zijn op vervanging of terugbetaling door ons voor items die tijdens het transport zijn beschadigd. Afwijkingen van hoeveelheden of product codes dienen binnen 5 werkdagen na levering aan ons te worden gemeld. We kunnen mogelijk geen aansprakelijkheid aanvaarden voor ontbrekende items als onjuiste hoeveelheden niet binnen deze periode worden gemarkeerd.


Installatie en onderhoud aan brandblussers

We bieden een optionele landelijke (België en Nederland) installatieservice, waaronder het ophangen van brandblussers, inspectie, etikettering en certificering door onze door REOB goedgekeurde servicemonteurs. Als alternatief kunnen klanten ervoor kiezen om de blussers zelf te installeren, maar we raden u ten zeerste aan om na ontvangst van de brandblusser een zorgvuldige visuele inspectie uit te voeren om er zeker van te zijn dat er geen transportschade is opgetreden, dat de borgpen vrij beweegt, of de naald van de manometer (indien van toepassing) in het groen staat en dat u de juiste schuimblusser heeft ontvangen. Hoewel we onze blussers vóór verzending inspecteren en ze zeer zorgvuldig beschermen tegen transportschade, zullen we geen inspectiecertificaten voor verzending afgeven, omdat brandblussers tijdens het transport beschadigd kunnen raken.


Ook bieden wij aan om, nadat u zelf de brandblussers heeft opgehangen, wij op locatie komen om de brandblussers te inspecteren. Dit proces heet inbedrijfstelling en is online te bestellen bij het kiezen van brandblussers. Inbedrijfstelling is goedkoper dan onze volledige installatieservice voor brandblussers. We bieden ook aan om oude blussers af te voeren voor verantwoorde recycling. Voor deze optionele service wordt een vergoeding per brandblusser in rekening gebracht.


Als u een bedrijf bent, moet u de brandblussers na 12 maanden en daarna jaarlijks laten onderhouden. We bieden onderhoud aan brandblussers in het hele land. Klanten die in afgelegen gebieden wonen, moeten er rekening mee houden dat sommige service- / installatieservices mogelijk worden beïnvloed of niet beschikbaar zijn. Wij zullen u zo snel mogelijk op de hoogte stellen van eventuele problemen. Als u dit wilt controleren voordat u een bestelling plaatst, kunt u ons bellen op 0180 556747. Installaties van brandblussers worden binnen 14 dagen uitgevoerd. Inbedrijfstelling van brandblussers wordt binnen 28 dagen uitgevoerd. Onderhoud aan brandblussers wordt binnen 30 dagen uitgevoerd


Retourbeleid


  • U kunt uw bestelling (of een deel ervan) om welke reden dan ook annuleren vóór levering of binnen 14 dagen na ontvangst van de levering (uitzonderingen zijn van toepassing, zie hieronder).
  • Verpak de goederen in hun originele verpakking. De goederen moeten in een herverkoopbare staat zijn om te worden terugbetaald. Het product mag niet zijn geïnstalleerd.
  • Als goederen niet in de originele verpakking of in verkoopbare staat worden geretourneerd, verlagen we de restitutiewaarde om aan te geven dat het product als onvolledig of beschadigd moet worden verkocht of mogelijk helemaal niet kan worden verkocht.
  • We zullen de verkoopprijs (rekening houdend met bovenstaande beperkingen) en de initiële verzend- en verpakkingskosten terugbetalen binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen van u.
  • U moet de goederen binnen twee weken na uw annulering op uw kosten aan ons retourneren. Als de goederen niet binnen deze twee weken worden geretourneerd, kunnen we aanbieden om de goederen op te halen en zullen de transportkosten voor deze retourzending in mindering worden gebracht op uw terugbetaling.
  • Als u de bestelde goederen niet nodig heeft op het moment van levering en u weigert de levering om deze reden, kunnen we de kosten voor de retourzending in mindering brengen op uw terugbetaling.
  • Als u moeite heeft om grote of zware artikelen te retourneren, neem dan contact met ons op via 0180 556 747 en we kunnen u afhalen van de goederen aanbieden. We zullen dan de kosten voor deze afhaling in mindering brengen op uw terugbetaling. Deze service is alleen mogelijk als de incassokosten lager zijn dan de prijs die u voor het product betaalt. Onze medewerkers zullen u de kosten voor het ophalen op basis van uw product en locatie opgeven.
  • Producten die op maat, op bestelling of op klantspecificatie zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd en terugbetaald.
  • Belangrijk: Zakelijke bestellingen die bij inkooporders worden geplaatst, vallen niet onder onze retourprocedure en vallen onder de wettelijke regelgeving.


Alle retourzendingen binnen Nederland moeten, samen met uw originele bestelgegevens, worden verzonden naar:


RH Brandbeveiliging B.V.

Zwaalweg 6-8
2991 ZC Barendrecht

Nog vragen? Contact met ons ...

Neem contact met ons op

Brandblussers bestellen?

Share by: